Newsello.pl

Burgery Drwala pojawiły się ponownie w McDonald’s!

McDonald’s przygotował nie lada gratkę dla swoich gości i uzupełnił letnią ofertę kultowym już burgerem Drwala! Restauracje sieci oferują go już teraz w dwóch wersjach: klasycznej i pikantnej.
Solidna porcja smaku w McDonald's
Solidna porcja smaku w McDonald's

McDonald’s zadbał także o fanów tortilli, wzbogacając ich paletę o McWrapa California. Do oferty dodatków wracają zakręcone frytki z sosem śmietanowym. Tegoroczne lato w McDonald’s to powrót znanych i lubianych smaków kojarzonych do tej pory z zimową ofertą. W letnim menu promocyjnym znalazły się pozycje, które równie dobrze smakują latem!

Burger Drwala to wyśmienity placek serowy, porcja soczystej wołowiny, dwa plastry bekonu oraz krucha sałata i prażona cebulka. To wszystko zamknięte w bułce serowo-bekonowej. Smaku dopełnia aromatyczny sos z przyprawami. Miłośnikom ostrzejszych smaków McDonald’s proponuje Drwala na ostro. Oprócz wymienionych wcześniej składników zawiera papryczki jalapeńo oraz pikantny sos.

Amatorzy tortilli również nie zawiodą się letnim menu. Do oferty powraca McWrap California, czyli pyszne połączenie piersi z kurczaka, sałaty, papryki, cebuli i kukurydzy. Wszystko to z dodatkiem aromatycznego sosu, zamknięte w pysznym pszennym placku. W ofercie dodatków znów dostępne są Zakręcone frytki, które w połączeniu z sosem śmietanowym stanowią idealny dodatek do burgerów.

W letnim menu promocyjnym wciąż pozostają Mozarella Sticks, Podwójny McRoyal Pikantny oraz Kanapka Indyk z Serem i Pieczarkami.

Kampanię wspiera spot reklamowy, w którym trójka kolegów, którzy mają na pieńku z głodem, mierzą się z Burgerem Drwala. Będąc o krok od McDonald’s, wybierają się do restauracji… dłuższą drogą przez las, w którym czeka ich pewna niespodzianka. Jaka? Tego dowiecie się, oglądając reklamę. Tych, którzy są głodni wyzwań, McDonald’s zaprasza na swoją stronę internetową, na której można zmierzyć się drwalem! Wyzwanie polega na tym, by jak najdłużej wytrzymać jego groźne spojrzenie i nie dać mu się zdekoncentrować. Nie mrugaj i nie odwracaj wzroku. Masz odwagę, aby zmierzyć się z drwalem?

Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR oraz promocję na Facebooku.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również