Dochód ze sprzedaży tych produktów wesprze podopiecznych programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI, którego strategicznym partnerem jest TK Maxx. Akcję wspomaga topmodelka Kamila Szczawińska.
Ilustracje zdobiące limitowaną serię koszulek i toreb to efekt zeszłorocznego konkursu, który marka TK Maxx zorganizowała dla podopiecznych AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Każdy z uczestników mógł odpowiedzieć na pytanie „Kim chcesz zostać w przyszłości” za pomocą różnych środków wyrazu – opowiadania, zdjęcia lub filmu. Zgłoszenia konkursowe zostały przygotowane przez dzieci pod okiem ich tutorów, a zwycięskie projekty zawodów zinterpretował Dennis Wojda, tworząc cztery grafiki. Dochód ze sprzedaży charytatywnych koszulek oraz toreb zostanie przekazany na wsparcie programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI prowadzonego przez Stowarzyszenie Wiosna i pomoże przeprowadzić potrzebujące dzieci od porażki w szkole do sukcesu w życiu. Akcją objętych jest już 175 szkół w całej Polsce.
Premiera charytatywnej edycji koszulek i toreb odbyła się w otwartym w marcu TK Maxx w Zielonych Arkadach, a także w sklepie zlokalizowanym w Centrum Handlowym Batory. Nie zabrakło również typowo dziecięcych atrakcji, takich jak malowanie buziek, farbowanie włosów czy naklejanie kolorowych tatuaży. Dzień był pełen miłych niespodzianek, radości i uśmiechu, zarówno dla dzieci, jak i dla towarzyszących im rodziców, którzy mieli szansę chociaż przez chwilę znów poczuć się dzieckiem. Atrakcji przygotowanych z myślą o najmłodszych nie mogło zabraknąć w innych sklepach marki – tego dnia we wszystkich 32 lokalizacjach TK Maxx w Polsce na klientów i ich dzieci czekały liczne zabawy!
Charytatywne produkty dostępne będę w sklepach marki do końca czerwca.
Cena koszulek dziecięcych – 34.99 zł i 39.99 zł, cena koszulki damskiej – 69.99 zł, cena torby – 4.99 zł
Lądek-Zdrój po powodzi: odbudowa i trudna droga do normalności [FOTO]
Lądek-Zdrój, malownicze miasteczko uzdrowiskowe na Dolnym Śląsku, zostało poważnie dotknięte przez niedawną powódź, która przyniosła ogromne zniszczenia.