Eklektyczna, utrzymana w charakterystycznym, lekko fantazyjnym stylu, reklama telewizyjna, rozpoczyna się ujęciem z imprezy, w której uczestniczą różnorodne postacie. Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są zawsze wyjątkowe i warte uwagi. Każda opowieść przenosi nas w zachwycająco nietypową historę, która mogła się wydarzyć wyłącznie dzięki szerokiemu asortymentowi znanych marek dostępnych w TK Maxx w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Od niezwykle czarującej gry w squasha, poprzez magiczną, pustynną wyspę, zamieszkaną przez wybrednego pianistę, aż po wyprawę na dziobie motorówki, połączoną z suszeniem włosów.
Kampania w zabawnej formie podkreśla, że w sklepach TK Maxx nie znajdziemy eleganckich draperii, wyszukanych opakowań, drinków z parasolką czy wystylizowanych manekinów, które można spotkać w eleganckich butikach. W zamian oferuje znane marki taniej i Szalone Możliwości, które czekają, żeby je odkryć.
Jacek Sutryk wygrywa drugą turę wyborów prezydenckich we Wrocławiu [FOTO]
W drugiej turze wyborów prezydenckich we Wrocławiu zmierzyli się obecny prezydent Jacek Sutryk, wspierany przez Koalicję Obywatelską i Nową Lewicę, oraz posłanka Polski 2050 Izabela Bodnar.