Newsello.pl

Frisco dzięki Coolomatom zwiększy elastyczność dostaw

Coolomat to miejsce, w którym możliwy będzie odbiór zakupów z Frisco.pl. Nowe rozwiązanie zwiększa elastyczność wyboru rodzaju dostawy i jest wygodną alternatywą dla podstawowej usługi, jaką stanowi dowóz zakupów tzw. Frisco Vanami.
Frisco dzięki Coolomatom zwiększy elastyczność dostaw
Frisco dzięki Coolomatom zwiększy elastyczność dostaw

Coolomaty to maszyny przystosowane do przechowywania i odbioru żywności z internetowego sklepu spożywczego. Schowki na zakupy podzielone są na 3 strefy chłodzenia, w zależności od wymagań poszczególnych produktów. Już 30 tego typu urządzeń znajduje się w dogodnych lokalizacjach na terenie całej Warszawy.

Chcemy zapewniać naszym klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, dlatego wprowadziliśmy dodatkową możliwość odbioru zamówień. Jest to wygodne i proste rozwiązanie, które rozszerza zakres form dostaw we Frisco.pl, a zarazem zwiększa ich elastyczność. Odpowiadając na potrzeby konsumentów oferujemy im udogodnienia podnoszące komfort zakupów spożywczych online, jednak wciąż główną formą dostawy pozostaje dostarczenie zamówienia Frisco Vanem i wniesienie ich prosto do domu klienta – mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Działanie Coolomatów jest szybkie i proste – podczas zakupów internetowych klient wybiera opcję dostawy zamówienia do maszyny, a następnie wskazuje wybraną przez siebie lokalizację i przedział czasowy. E-sklep spożywczy dostarcza zakupy jeszcze tego samego dnia, a kupujący otrzymuje powiadomienie i kod, który umożliwia mu wygodny odbiór ze schowków.

Zależy nam na tym, aby nasze maszyny były łatwo dostępne dla mieszkańców dużych osiedli, w tzw. „sypialniach”, więc ustawiliśmy je w punktach, do których jest łatwo dojechać samochodem, rowerem czy dojść na piechotę. Zakupy można odebrać po pracy, jadąc do domu w kierunku Wilanowa, Bemowa, Ursynowa, Włoch, Bielan czy Targówka, ale także Mokotowa i Śródmieścia – mówi Marcin Warzocha, Prezes Zarządu firmy i jeden ze współzałożycieli.

Poza Coolomatami, klienci Frisco.pl mają także możliwość dostawy zamówienia poprzez tzw. Frisco Vany, czyli specjalnie przystosowane samochody dostawcze. Supermarket online jako jedyny w Polsce internetowy sklep spożywczy oferuje dostawę w jednogodzinnym przedziale czasowym, dzięki czemu jego klienci otrzymują swoje zakupy o konkretnie umówionej godzinie.

Do końca lutego 2018 roku klienci Frisco.pl mogą skorzystać z atrakcyjnych zniżek: na pierwsze zamówienie z opcją odbioru w Coolomacie obowiązuje rabat 20 zł, a dla zakupów powyżej 100 zł dostawa jest bezpłatna.

 

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również