Od godziny 20.30 do 21.30 centra marki ograniczą światło i zużycie energii w swoich częściach wspólnych oraz na zewnętrznych elewacjach budynków.
Wydarzenie zapoczątkował WWF w 2007 – wówczas udało się zachęcić mieszkańców Sydney do wyłączenia niepotrzebnych urządzeń elektrycznych na 60 minut. Akcja miała propagować ideę oszczędzania energii na rzecz ochrony klimatu. Dziś „Godzina dla Ziemi” to wydarzenie w 178 krajach.
Dla Ziemi – nie tylko od święta!
60 minut bez światła to stanowczo za mało na odczuwalne rezultaty, dlatego inicjatywa ta ma także wykształcić w ludziach trwałe nawyki, aby akcja nie była jednorazowa.
– W centrach outlet Factory oszczędzamy energię cały rok, nie tylko od święta. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że „Godzina dla Ziemi” ma charakter symboliczny i dlatego staramy się o jak najmniejszy wpływ na środowisko każdego dnia. Dodatkowo wszystkie obiekty Factory mają certyfikaty Breeam przyznane przez BRE (Building Research Establishment) Global – mówi Agnieszka Wrońska, Marketing & PR Coordinator w centrum outlet Factory Annopol.
Jak Factory zamierza świętować Godzinę dla Ziemi? Centra marki ograniczą światło i zużycie energii w swoich częściach wspólnych oraz na zewnętrznych elewacjach budynków. Billboardy i pylony świetlne na terenie obiektów zostaną wyłączone. W ramach akcji wyłączone zostaną także billboardy reklamowe Factory na terenie Warszawy, wynajmowane od firmy AMS.
Lądek-Zdrój po powodzi: odbudowa i trudna droga do normalności [FOTO]
Lądek-Zdrój, malownicze miasteczko uzdrowiskowe na Dolnym Śląsku, zostało poważnie dotknięte przez niedawną powódź, która przyniosła ogromne zniszczenia.