Newsello.pl

I’m Here to Create - nowa kampania adidas

Czwartego lutego adidas wystartował z nową serią filmów reklamowych w ramach kampanii Sport16. Jej celem jest podkreślenie roli adidas, jako światowego lidera branży sportowej.
"I'm Here to Create" adidas
"I'm Here to Create" adidas

Adidas stawia na kreatywność sportowców! Myślą przewodnią filmów jest hasło „I’m Here to Create”. Pada ono z ust aktywnych kobiet, wśród których znajdziemy m.in. światowej sławy tenisistki Karolinę Woźniacką i Anę Ivanović, gwiazdę ligi WNBA Candace Parker, supermodelkę Karlie Kloss, piłkarkę Morgan Brian czy DJ-kę Hannah Bronfman.

Seria spotów „I’m Here to Create” powstała we współpracy z agencją 72andSunny. Opowiada ona prawdziwe historie kobiet uprawiających sport. Pokazuje jak kreatywnie pokonują kolejne wyzwania, łamią schematy i wyrażają siebie poprzez eksperymenty ze sportem.

filmie z Karoliną Woźniacką w roli głównej, możemy podejrzeć jej niekonwencjonalne formy treningu, z kolei historia koszykarki Candace Parker skupia się na sportowym podejściu do macierzyństwa. Hannah Bronfman prezentuje nietypowe sposoby na realizację swoich pasji, a Robin Arzon opowiada jak dzień po dniu wymyśla siebie na nowo. Zmieniła swoje życie po tym jak otarła się o śmierć, gdy była przetrzymywana jako zakładniczka. W ostatnim filmie obejrzymy Nicole Winhoffer, która sama siebie określa jako „artystkę fitness”. Wykonuje ona nieszablonowe ćwiczenia angażując w ten sposób inne dziewczyny.

Prezentując historie tych kobiet, adidas chce zachęcić sportowców na całym świecie, by także opowiadali jak starają się uatrakcyjnić swoje treningi wykorzystując kreatywność i nieszablonowe pomysły. Dla innych z kolei inspiracją są osoby, pod wpływem których aż chce się przekraczać własne granice.

„I’m Here to Create” jest drugą wielką kampanią adidas koncentrującą się na atletach i ich podejściu do sportu. W 2015 roku narracja skupiała się kreowaniu własnego sposobu gry. Tym razem adidas angażuje wyobraźnię sportowców, którzy zmieniają tradycyjne podejście do sportu. W 2016 piętnasto- i trzydziesto-sekundowe filmiki będą emitowane w pięćdziesięciu krajach podczas kluczowych imprez – meczów Ligi Mistrzów UEFA, rozdania nagród GRAMMY, BRIT Awards, ceremonii wręczenia Oscarów i wielu innych.

- Mamy obsesję na punkcie wszechstronnej kobiety, która jest aktywna fizycznie – tłumaczy Nicole Vollebregt, Head of adidas Women. - Kobiety, która kocha sport i każdego dnia chce żyć aktywnie. W 2016 będziemy się koncentrować na niej. Wiążą się z tym wszelkie aktywacje, podejmowane współprace, nowe produkty oraz imprezy. To wszystko ma pomóc nam w jeszcze bliższym poznaniu dziewczyn zaangażowanych w sport – dodaje Vollebregt.

Kampania „I’m Here to Create” jest bardzo mocno związana z nowymi produktami, jakie adidas prezentuje w 2016 roku. Pierwszym były rewolucyjne korki pozbawione sznurówek – ACE16+ Purecontrol. W ubiegłym tygodniu swoją premierę miały buty biegowe Pure BOOST X, zaprojektowane specjalnie dla kobiet.

Sportowcy z całego świata mogą dołączyć do dyskusji na temat kampanii, za pomocą hashtaga #heretocreate na Twitterze, Instagramie i Facebooku.

Wszystkie filmy kampanii można obejrzeć na kanale www.youtube.com/adidas oraz na www.adidas.com/heretocreate.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również