Newsello.pl

Katalogi klejone – praktyczny przewodnik dla reklamującego

Jeśli posiadamy firmę i chcemy zaprezentować w pełni asortyment, który sprzedajemy, to doskonałym rozwiązaniem może okazać się zainwestowanie w katalog klejony. Zanim do naszych rąk trafi gotowy katalog, czeka nas kilka decyzji związanych z jego wyglądem.
Katalogi klejone – praktyczny przewodnik dla reklamującego
Katalogi klejone – praktyczny przewodnik dla reklamującego

­Jak wybrać format katalogu?
Po pierwsze, będziemy musieli zastanowić się nad tym, jaki format katalogu wybrać. Kwestia ta uzależniona jest od wielu czynników. Pomóc może nam w tym rozważenie jej od kilku stron. Zanim wybierzemy wymiary katalogu, przemyślmy, jakie zadania ma spełniać katalog. Czy chcemy przede wszystkim postawić na zwiększenie sprzedaży, przekaz informacji, a może budowę wizerunku marki? Po drugie zgodnie z wytyczonym celem, inaczej będzie wyglądała treść katalogu. Jeśli stawiamy na przekaz informacyjny, to w takim katalogu wiele będzie treści.

Z drugiej strony bardziej niż na treści tekstowej, może nam zależeć na zdjęciach. Jeśli nasz katalog będzie w zdecydowanej większości opierał się na zdjęciach, to warto zadbać o ich odpowiednią ekspozycję oraz wygląd. Pamiętajmy również o właściwy wybór czcionki. W wyborze właściwych parametrów pomóc może nam również analiza tego, do kogo trafi nasz katalog. Znając potrzeby naszych potencjalnych klientów, możemy lepiej dostosować do nich wygląd naszego katalogu.

Dbaj o estetykę
Bez względu na to, czy odbiorcami naszego katalogu klejonego będzie osoba prywatna, czy duża firma, warto zadbać o estetykę naszego katalogu. Na nic zdadzą się niskie ceny produktów czy sumienne opisy, jeśli nasz katalog będzie pozostawiał wiele do życzenia pod względem wyglądu. Pierwsze wrażenie możemy wywrzeć zazwyczaj tylko raz. Podczas wybierania formatu i sposobu wykonania, weźmy pod uwagę również okres trwałości katalogu. Jeśli nasza oferta zmienia się rzadko, to katalog powinien być stabilniejszy, aby mógł służyć nam przez wiele lat. Jeśli zaś wypuszczamy nowe katalogi stosunkowo częściej, to nie musimy przykładać do tego aż tak dużej wagi. Mimo to zwróćmy jednak uwagę na sposób wykonania katalogu.

Drukuj
Katalogi jak i inne produkty reklamowe można wydrukować lepiej, gorzej, taniej i drożej. Zachęcamy do wydruku w drukarni internetowej, a wtedy będzie nie tylko lepiej i taniej, ale także szybciej.
Poniżej link do cennika wydruku katalogów klejonych:
http://www.drukomat.pl/katalog_klejony/

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również