Historia COSTA COFFEE zaczęła się w 1971 roku, kiedy bracia Sergio i Bruno Costa otworzyli palarnię kawy w Londynie. Do dziś przy Old Paradise Street powstaje oryginalna mieszanka ziaren Mocha Italia – baza każdej perfekcyjnie zaparzonej filiżanki kawy COSTA COFFEE. Obecna od ponad 40 lat sieć kawiarni na stałe wpisała się już w mapę Londynu, stając się – obok Buckingham Palace, Tower Bridge czy czerwonych budek telefonicznych – jedną z ikon tego miasta.
Londyńskie korzenie, wieloletnia tradycja, doskonała kawa i pełni pasji bariści – to kluczowe wyróżniki COSTA COFFEE, które zostały podkreślone w najnowszej kampanii. Obok wysokiej jakości autorskiej mieszanki kaw Mocha Italia, trudnego do przygotowania, ale jakże aromatycznego i intensywnego w smaku Corto, to bariści są najcenniejszym kapitałem COSTA COFFEE. Każdy z nich jest przecież mistrzem latte art – kawowym artystą, z rąk którego codziennie wychodzą dziesiątki mlecznych mini arcydzieł.
Podkreślająca te cechy, najnowsza i jednocześnie największa do tej pory kampania COSTA COFFEE, właśnie wystartowała. Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, w kampanii telewizyjnej został wykorzystany utwór Paula McCartneya pt. „New”. Spot można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach VOD.
Dodatkowo kampania telewizyjna jest wsparta nośnikami outdoorowymi, także niestandardowymi z animacją świetlną. Intensywne działania są też prowadzone na największych portalach i w mediach społecznościowych m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube. Marka szykuje także specjalne akcje w największych miastach. Szczegóły już wkrótce!
Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=TnCXbSeol90