Newsello.pl

Lemoniada Tymbark wychodzi z owoców!

Tymbark przyznaje, że Lemoniada – dosłownie i w przenośni – wyszła mu z owoców i postanowił pokazać to w swojej najnowszej kampanii. Kreacje oudoorowe prezentują orzeźwiający charakter nowych napojów oraz ich wyjątkowe smaki.
Lemoniada Tymbark wychodzi z owoców!
Lemoniada Tymbark wychodzi z owoców!

Tymbark przyznaje, że Lemoniada – dosłownie i w przenośni – wyszła mu z owoców i postanowił pokazać to w swojej najnowszej kampanii. Kreacje oudoorowe prezentują orzeźwiający charakter nowych napojów oraz ich wyjątkowe smaki.

Lemoniada Tymbarku wyszła z owoców i zagościła w przestrzeni miejskiej. Na citylightach i na autobusach w ośmiu największych miastach w Polsce pojawiły się materiały graficzne zwracające uwagę na orzeźwienie, jakie płynie z nowych letnich napojów.

Napoje Tymbark to najlepsi towarzysze letnich, ciepłych dni. Trzy wersje grafik prezentują tegoroczną nowość – Lemoniadę we wszystkich trzech dostępnych smakach. Motywem przewodnim tej kampanii outdoorowej stała się owocowa, humorystyczna gra słów. Przewrotne hasło „Lemoniada. Wyszła nam z owoców” eksponuje ich owocowe pochodzenie i skład.

Nowa linia limitowanych napojów Tymbark na lato to Lemoniady w różnych orzeźwiających wariantach do wyboru: jabłko-cytryna-mango, jabłko-cytryna-malina oraz jabłko-cytryna-limonka. Lemoniady Tymbark zyskały niepowtarzalny charakter także dzięki wyjątkowym opakowaniom. Butelki kształtem przypominają cytrynę, a łączące matową teksturę z błyskiem etykiety nawiązują do napojów o tradycyjnych recepturach. 

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również