Tymbark przyznaje, że Lemoniada – dosłownie i w przenośni – wyszła mu z owoców i postanowił pokazać to w swojej najnowszej kampanii. Kreacje oudoorowe prezentują orzeźwiający charakter nowych napojów oraz ich wyjątkowe smaki.
Lemoniada Tymbarku wyszła z owoców i zagościła w przestrzeni miejskiej. Na citylightach i na autobusach w ośmiu największych miastach w Polsce pojawiły się materiały graficzne zwracające uwagę na orzeźwienie, jakie płynie z nowych letnich napojów.
Napoje Tymbark to najlepsi towarzysze letnich, ciepłych dni. Trzy wersje grafik prezentują tegoroczną nowość – Lemoniadę we wszystkich trzech dostępnych smakach. Motywem przewodnim tej kampanii outdoorowej stała się owocowa, humorystyczna gra słów. Przewrotne hasło „Lemoniada. Wyszła nam z owoców” eksponuje ich owocowe pochodzenie i skład.
Nowa linia limitowanych napojów Tymbark na lato to Lemoniady w różnych orzeźwiających wariantach do wyboru: jabłko-cytryna-mango, jabłko-cytryna-malina oraz jabłko-cytryna-limonka. Lemoniady Tymbark zyskały niepowtarzalny charakter także dzięki wyjątkowym opakowaniom. Butelki kształtem przypominają cytrynę, a łączące matową teksturę z błyskiem etykiety nawiązują do napojów o tradycyjnych recepturach.