Newsello.pl

Marta Olejnik pierwszym gościem CreativeMorningsWRO w 2018 roku

Znamy już szczegóły dotyczące pierwszego wrocławskiego spotkania, organizowanego w ramach ogólnoświatowej inicjatywy CreativeMornings!
Marta Olejnik pierwszym gościem CreativeMorningsWRO w 2018 roku
Marta Olejnik pierwszym gościem CreativeMorningsWRO w 2018 roku

Każdy rozwój oznacza zmianę, a każda zmiana – ryzyko. Co zrobić, aby niepokój nie paraliżował nas, ale motywował do działania? Globalny temat Anxiety zinterpretuje Marta Olejnik, studentka zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym, blogerka i pasjonatka social media. Dla organizatorów CreativeMornings we Wrocławiu to pierwsze spotkanie w drugim roku działalności. Wydarzenie odbędzie się w kawiarni LOT KURY w piątek 19 stycznia, a zapisy ruszyły w poniedziałek o godz. 11.00.

...Przychodzi znienacka i zazwyczaj bez zaproszenia. Zadaje niewygodne pytania, nie pozwala uciec od odpowiedzi, osacza wątpliwościami i odtąd jak cień towarzyszy na każdym kroku. A może zamiast obmyślać próbę ucieczki przed niechcianym intruzem, trzeba zmierzyć się z nim i porozmawiać? Niepokój nie jest obcym przybyszem z zewnątrz, ale historią, która rodzi się w nas samych i której stajemy się narratorem. Francuski pisarz Emile Zola twierdził nawet, że – gdy człowiek jest zbyt szczęśliwy, wciąż drży z niepokoju. Czy przypadkiem nie piszemy dla siebie z góry najczarniejszego scenariusza, prędzej wyobrażając sobie własne niepowodzenie niż sukces?

W social mediach, którym Marta Olejnik poświęca się bez reszty, ryzyko porażki i krytyki jest szczególnie wysokie. Otwarte dzielenie się swoją osobowością i pasją to poddanie się ocenom innych. Każdy śmielszy krok może oznaczać balansowanie na granicy podziwu i hejtu odbiorców, a następnie bolesny upadek z wysokości. Z drugiej strony młodość, upór i kreatywność podpowiadają, że marzenia nie znoszą kompromisów, a podążanie własną drogę może być ciekawsze od utartych ścieżek. Które bariery powstrzymują nas od działania? Jak umiejętnie kreować swój wizerunek w mediach społecznościowych? Czy twórczy niepokój może być naszą receptą na sukces i spełnienie? Z tymi pytaniami zmierzy się pierwszy tegoroczny gość oraz uczestnicy CreativeMorningsWRO.

Marta Olejnik
W występie podczas najbliższego spotkania sesja egzaminacyjna nie będzie dla niej najmniejszą przeszkodą. Studentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu lubi i potrafi zarządzać swoim czasem i energią, w czym pomaga jej nie tylko obrany kierunek studiów. Po wykładach na uczelni wspiera koło naukowe Forum Edukacji Biznesowej jako koordynator działu Personal Brand. W Telewizji Studenckiej Kampus jest specjalistką ds. PR odpowiedzialną za nawiązywanie współpracy i media społecznościowe, w których czuje się jak ryba w wodzie.

W szczelnie zapełnionym kalendarzu Marta Olejnik znajduje chwile wolnego na śledzenie trendów w social mediach, a także gotowanie. Sprawdzonymi przepisami i poradami dzieli się z czytelnikami na łamach bloga "martoszka". Nie tylko świadomie i z pomysłem kreuje swój wizerunek, ale pomaga również w osiągnięciu tego celu małym, początkującym firmom. Doradza im w zakresie budowania strategii komunikacji i rozwoju wartościowych treści. Poza najbliższym spotkaniem CreativeMorningsWRO można ją poznać bliżej na Facebooku, serwisach YouTube, Instagram i Snapchat.

Agenda na 19 stycznia 2017 r. (piątek):

  • 08:30 – 9:00 – rejestracja i śniadanie
  • 09:00 – 9:10 – rozpoczęcie, powitanie
  • 09:10 – 09:30 – wystąpienie Marty Olejnik
  • 09:30 – 10:00 – pytania od publiczności i zakończenie (można wracać do pracy) :)

Miejsce: LOT KURY – Cafe, Coctailbar & More, ul. Ofiar Oświęcimskich 17, 50-069 Wrocław

Więcej informacji, oraz zapisy na wydarzenie, do znalezienia na oficjalnej stronie internetowej inicjatywy CreativeMornings.

Wstęp bezpłatny. Liczba miejsc na wydarzenie jest ograniczona.

Partnerami wydarzenia są:
Grzegorz Stadnik pracownia2f, Grunwald24, MIJO MATE, DOBRY MATERIAŁ, Ziarnoo.Domowa piekarnia, TVP Kultura, Radio LUZ, miasto Wrocław, TuWroclaw, Wroclife, Wyborcza Wrocław, Miód Wasiaka, ETNO CAFE WROCŁAW.

Sponsorzy globalni: Adobe, MailChimp i Wordpress

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również