Każdy rozwój oznacza zmianę, a każda zmiana – ryzyko. Co zrobić, aby niepokój nie paraliżował nas, ale motywował do działania? Globalny temat Anxiety zinterpretuje Marta Olejnik, studentka zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym, blogerka i pasjonatka social media. Dla organizatorów CreativeMornings we Wrocławiu to pierwsze spotkanie w drugim roku działalności. Wydarzenie odbędzie się w kawiarni LOT KURY w piątek 19 stycznia, a zapisy ruszyły w poniedziałek o godz. 11.00.
...Przychodzi znienacka i zazwyczaj bez zaproszenia. Zadaje niewygodne pytania, nie pozwala uciec od odpowiedzi, osacza wątpliwościami i odtąd jak cień towarzyszy na każdym kroku. A może zamiast obmyślać próbę ucieczki przed niechcianym intruzem, trzeba zmierzyć się z nim i porozmawiać? Niepokój nie jest obcym przybyszem z zewnątrz, ale historią, która rodzi się w nas samych i której stajemy się narratorem. Francuski pisarz Emile Zola twierdził nawet, że – gdy człowiek jest zbyt szczęśliwy, wciąż drży z niepokoju. Czy przypadkiem nie piszemy dla siebie z góry najczarniejszego scenariusza, prędzej wyobrażając sobie własne niepowodzenie niż sukces?
W social mediach, którym Marta Olejnik poświęca się bez reszty, ryzyko porażki i krytyki jest szczególnie wysokie. Otwarte dzielenie się swoją osobowością i pasją to poddanie się ocenom innych. Każdy śmielszy krok może oznaczać balansowanie na granicy podziwu i hejtu odbiorców, a następnie bolesny upadek z wysokości. Z drugiej strony młodość, upór i kreatywność podpowiadają, że marzenia nie znoszą kompromisów, a podążanie własną drogę może być ciekawsze od utartych ścieżek. Które bariery powstrzymują nas od działania? Jak umiejętnie kreować swój wizerunek w mediach społecznościowych? Czy twórczy niepokój może być naszą receptą na sukces i spełnienie? Z tymi pytaniami zmierzy się pierwszy tegoroczny gość oraz uczestnicy CreativeMorningsWRO.
Marta Olejnik
W występie podczas najbliższego spotkania sesja egzaminacyjna nie będzie dla niej najmniejszą przeszkodą. Studentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu lubi i potrafi zarządzać swoim czasem i energią, w czym pomaga jej nie tylko obrany kierunek studiów. Po wykładach na uczelni wspiera koło naukowe Forum Edukacji Biznesowej jako koordynator działu Personal Brand. W Telewizji Studenckiej Kampus jest specjalistką ds. PR odpowiedzialną za nawiązywanie współpracy i media społecznościowe, w których czuje się jak ryba w wodzie.
W szczelnie zapełnionym kalendarzu Marta Olejnik znajduje chwile wolnego na śledzenie trendów w social mediach, a także gotowanie. Sprawdzonymi przepisami i poradami dzieli się z czytelnikami na łamach bloga "martoszka". Nie tylko świadomie i z pomysłem kreuje swój wizerunek, ale pomaga również w osiągnięciu tego celu małym, początkującym firmom. Doradza im w zakresie budowania strategii komunikacji i rozwoju wartościowych treści. Poza najbliższym spotkaniem CreativeMorningsWRO można ją poznać bliżej na Facebooku, serwisach YouTube, Instagram i Snapchat.
Agenda na 19 stycznia 2017 r. (piątek):
- 08:30 – 9:00 – rejestracja i śniadanie
- 09:00 – 9:10 – rozpoczęcie, powitanie
- 09:10 – 09:30 – wystąpienie Marty Olejnik
- 09:30 – 10:00 – pytania od publiczności i zakończenie (można wracać do pracy) :)
Miejsce: LOT KURY – Cafe, Coctailbar & More, ul. Ofiar Oświęcimskich 17, 50-069 Wrocław
Więcej informacji, oraz zapisy na wydarzenie, do znalezienia na oficjalnej stronie internetowej inicjatywy CreativeMornings.
Wstęp bezpłatny. Liczba miejsc na wydarzenie jest ograniczona.
Partnerami wydarzenia są:
Grzegorz Stadnik pracownia2f, Grunwald24, MIJO MATE, DOBRY MATERIAŁ, Ziarnoo.Domowa piekarnia, TVP Kultura, Radio LUZ, miasto Wrocław, TuWroclaw, Wroclife, Wyborcza Wrocław, Miód Wasiaka, ETNO CAFE WROCŁAW.
Sponsorzy globalni: Adobe, MailChimp i Wordpress