W czasie trwania akcji „Nakarm zwierzaka ze schroniska”, tj. między 27 czerwca a 25 lipca, na stronie platformy MojaKampania będzie można kupić koszulki oraz torby płócienne promujące kampanię. Prawie 70% kwoty ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz jednej z około 100 organizacji będących beneficjentami kampanii. Tradycyjnie już, na potrzeby akcji przygotowane zostały dwa designerskie wzory do wyboru. Rysunkowe postaci psa oraz kota, zerkających znad pustej miski dostępne będą w wersji damskiej, męskiej oraz w rozmiarach dziecięcych.
W 2015 roku, podczas pierwszej edycji „Nakarm zwierzaka ze schroniska” udało się uzbierać dla fundacji charytatywnych oraz schronisk aż 58 260 zł! Dzięki tym funduszom, udało się dokarmić bezpańskie psy i koty przebywające na terenie schronisk oraz lecznic w całej Polsce. Kolejna edycja kampanii, która rozpoczyna się 27 czerwca. Swoje wsparcie zadeklarowali już celebryci Agnieszka Mrozińska oraz Robert Rozmus.
- „Nakarm zwierzaka ze schroniska” już druga akcja w ramach MojaKampania.pl w jakiej biorę udział. Ponownie zachęcamy do zakupu koszulek, z których zysk częściowo zostanie przekazany na pomoc zwierzakom. Kochani, do dzieła, kupujcie koszulki, noście je z dumą i tym samym pomagajcie! – mówi Agnieszka Mrozińska, aktorka, producenta filmowa i telewizyjna.
Każde ze zwierząt znajdujących się w schronisku ma za sobą bolesną historię. Pomimo smutnych doświadczeń z człowiekiem, tysiące bezpańskich psów i kotów czekają na swój nowy, kochający dom. Zanim to jednak nastąpi, akcja „Nakarm zwierzaka ze schroniska” aktywnie działa, wspierając prawie 100 różnych schronisk w Polsce. Zachęcamy wszystkie zainteresowane współpracą schroniska i fundacje do włączenia się w akcję, przez cały czas jej trwania.
Lądek-Zdrój po powodzi: odbudowa i trudna droga do normalności [FOTO]
Lądek-Zdrój, malownicze miasteczko uzdrowiskowe na Dolnym Śląsku, zostało poważnie dotknięte przez niedawną powódź, która przyniosła ogromne zniszczenia.