Animacja jest zrealizowana w najnowszej technologii 360 stopni, która umożliwia oglądanie świata dookoła nas.
Nowy spot marki idealnie odwzorowuje charakter egzotycznych napojów. Animacja przenosi nas w niesamowity świat wyobraźni, w którym to widz decyduje, co chce oglądać. Zarówno na ekranie komputera, jak i smartfona – możemy dokładnie obserwować szalony, owocowy świat i podejrzeć go z każdej strony. W filmie dzieje się tak dużo, że zdecydowanie trzeba go obejrzeć znowu, a później jeszcze raz i jeszcze raz…
Stworzona rzeczywistość nawiązuje do limitowanej edycji etykiet Owoców Świata. Wszystkie cztery poręczne wersje Owoców Świata – Mango, Kaktus, Liczi i Żurawina – przybrały ostatnio młodzieżowe wzory i kolory. Z okazji 80-lecia marki Tymbark, nowych etykiet Owoców Świata jest aż 80! Po wejściu w barwny, egzotyczny i intensywnie owocowy świat ukazany w najnowszym spocie, szybko nabiera się ochoty, by zgarnąć je wszystkie!
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=XW8vosSfoP8
Start kampanii: 15.04.2016 r.
Agencja reklamowa: DDB&tribal
Postprodukcja: Platige Image /Juice
Reżyser: Szymon Pawlik
Dom mediowy: Mindshare
Lądek-Zdrój po powodzi: odbudowa i trudna droga do normalności [FOTO]
Lądek-Zdrój, malownicze miasteczko uzdrowiskowe na Dolnym Śląsku, zostało poważnie dotknięte przez niedawną powódź, która przyniosła ogromne zniszczenia.