Newsello.pl

Pasaż Grunwaldzki powiększa swoją ofertę

Po metamorfozie wnętrz i usprawnieniu komunikacji na parkingu Pasaż Grunwaldzki przygotował kolejne zmiany dla swoich klientów. W Centrum pojawiły się nowe marki, a część obecnych sklepów zmieniła lokalizacje i wystrój salonów.
QUI Sales Center Pasaż Grunwaldzki
QUI Sales Center Pasaż Grunwaldzki

Wśród marek, które w ostatnim czasie dołączyły do wrocławskiego centrum jest m.in. Carto Store, sklep papierniczy z bogatą ofertą artykułów biurowo-szkolnych. Wywodząca się z Włoch firma rozpoczęła działalność na polskim rynku od Wrocławia. Salon w Pasażu Grunwaldzkim to druga lokalizacja tej marki. Sklep o powierzchni 320 m.kw. znajduje się na poziomie „1”. Nowością jest także marka Qui Sales Center. Salon z odzieżą, obuwiem i dodatkami dla kobiet powstał na poziomie „1” (137 m.kw.).

Zwiększyła się także liczba lokali usługowych za sprawą salonu optycznego SunLoox. Sieć oferuje wysokiej jakości szkła korekcyjne, doradztwo specjalistów i szeroki wybór okularów słonecznych oraz opraw, takich marek jak m.in.: Furla, Givenchy, Guess, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Dior czy Carolina Herrera. Punkt o powierzchni 160 m.kw. zlokalizowany jest na poziomie „-1”. Na tym samym piętrze powstała także nowa Cukiernia-Piekarnia Nugat.  

Część marek obecnych w Pasażu Grunwaldzkim zmieniła swoje lokalizacje i wystrój, jak np.: sklep komputerowy x-kom (poziom „2”), Gino Rossi i Mohito (poziom „1”), Bytom (poziom „0)” czy Conhpol (poziom „1”) – salon z obuwiem polskiego producenta.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również