Newsello.pl

Pomalujmy Wrocław na lepsze. PowerEvents partnerem akcji „Magentowy Trzepak” podczas Nocy Nadodrza

To wydarzenie na stałe wpisane w kalendarz wrocławskich artystów i mieszkańców.
Pomalujmy Wrocław na lepsze. PowerEvents partnerem akcji  „Magentowy Trzepak” podczas Nocy Nadodrza
Pomalujmy Wrocław na lepsze. PowerEvents partnerem akcji „Magentowy Trzepak” podczas Nocy Nadodrza

W sobotę 9 września wrocławskie osiedle Nadodrze będzie świętować swój dzień, a dokładniej  – noc. Noc Nadodrza, bo o niej mowa, to wydarzenie na stałe wpisane w kalendarz wrocławskich artystów i mieszkańców. Bo właśnie oni tym późnym popołudniem wychodzą na ulice miasta, by przez jedną krótką noc zmienić konkretny jego rejon nie do poznania – w tym roku z pomocą agencji eventowej PowerEvents.

Nadodrze to osiedle wyjątkowe na mapie Wrocławia. Niby położone w jego centrum, o industrialnym sznycie, tętniące życiem zarówno w XIX-wiecznych kamienicach, chodnikach, jak i na ulicach, z jego pięknymi skwerkami, placami i malowniczymi terenami na wybrzeżu Odry, a jednak wciąż trochę zapomniane. Na szczęście od kilku lat wrocławscy artyści i aktywiści zmieniają nie tylko image tego osiedla, ale też – o ile nie przede wszystkim – stosunek reszty miasta do niego. I co ważne: zachęcają do tego również mieszkańców całego Wrocławia, przyciągając co roku coraz większą ich liczbę.

W ramach tegorocznej Nocy Nadodrza zorganizowana zostanie m.in. akcja spod znaku trzech aktywności: „Magentowy Trzepak”, „Przestrzeń Equality” i Ogródek PIECOWNIA. To artystyczna inicjatywa wrocławskiego grafika Tomasza Jakuba Sysły, której celem jest aktywizacja społeczności Wrocławia poprzez działanie służące trwałej zmianie przestrzeni na podwórku przy ulicy Władysława Łokietka 9. Jak mówią organizatorzy, działanie to ma pomóc wrocławianom poczuć się współtwórcami otaczającej ich przestrzeni. I uświadomić, że również oni są odpowiedzialni za miejsce, w którym żyją. Każdy chętny będzie więc mógł wziąć udział w odnawianiu tych trzech miejsc na swój wyjątkowy, autorski sposób.

O klimat podczas wydarzenia zadbają jego pomysłodawcy. Natomiast wyposażeniem zaplecza technicznego zajmie się agencja PowerEvents, jeden ze sponsorów akcji. – W naszej gestii pozostaje zakup i dostarczenie wszystkich farb na event do malowania samego trzepaka, jak i murali – mówi Paweł Haberka, General Manager agencji PowerEvents. – Zajmiemy się także przygotowaniem strefy chilloutowej z leżakami, hamakami, stolikami i innymi elementami, jak również nagłośnieniem oprawy muzycznej całego eventu, w tym wieczornego setu autorstwa Tomasza Jakuba Sysły. Ale co najważniejsze: w sobotę 9 września wspólnie z uczestnikami wydarzenia będziemy malować trzepak na kolor magentowy. W ten sposób nie tylko wesprzemy bezinteresownie tę wyjątkową inicjatywę, ale również wpiszemy ją w kalendarz własnych działań w ramach jubileuszu naszej firmy spod znaku akcji „10 na 10” pod numerem 5.

Zapraszamy wszystkich chętnych już 9 września w sobotę na finał projektu Noc Nadodrza na podwórko przy ul. Łokietka 9 we Wrocławiu.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Galerie zdjęć

Warto przeczytać

Zobacz również