Celem kampanii społecznej „Poczuj Dumę” jest promowanie wartości i postaw, z których każdy Polak może być dumny i które stanowią jednocześnie kapitał na przyszłość.
– W ramach kampanii będziemy przybliżać ludzi, inicjatywy czy wydarzenia historyczne, które budują w Polakach poczucie dumy. Sławomir Szmal, Karol Bielecki i Kamil Syprzak uosabiają ducha walki, dążenie do celu, mocny charakter i patriotyzm. Możemy być z nich dumni, gdy występują na boisku, jak i poza nim – mówi Wojciech Setny, prezes Surge Polonia, marki odzieży patriotycznej i organizatora akcji.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do młodych ludzi, a budowanie nowoczesnego patriotyzmu jest jej ważnym elementem. Dlaczego trzej wybitni zawodnicy w piłce ręcznej zaangażowali się w akcję?
– Przez udział w kampanii chcemy pokazywać dobre wzory, motywować do działania i inspirować. Patriotyzm oznacza ambicję, pasję, wiarę w siebie i poczucie wspólnoty. Taka postawa wewnętrznie wzmacnia i jest ważna nie tylko na boisku – mówi Sławomir Szmal.
Zawodnicy podkreślali, że chcą młodym ludziom przekazać doświadczenia, które zdobyli w trakcie kariery sportowej.
– Warto mieć marzenia, a także umieć podnieść się i iść naprzód mimo trudności czy niepowodzeń. Kiedy czujemy w sobie siłę i dumę, nic nas nie złamie – dodaje Karol Bielecki.
Podczas sesji zdjęciowej we Wrocławiu zawodnicy występowali w sportowych koszulkach z elementami patriotycznymi i nowoczesnym, oryginalnym designem. Nie mógł w niej uczestniczyć tylko Kamil Syprzak, na co dzień zawodnik FC Barcelona. Sesja z jego udziałem będzie zorganizowana w późniejszym czasie.
W ramach kampanii „Poczuj Dumę” w kwietniu w największych polskich miastach będziemy oglądać wizerunki wszystkich trzech zawodników. Polska reprezentacja będzie wtedy walczyć o awans na igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro w turnieju kwalifikacyjnym w Gdańsku.
Surge Polonia to marka odzieży patriotycznej. Firma została założona 11.11.2011 roku we Wrocławiu. Odzież od początku produkuje w Polsce.
Sesja została zrealizowana przez znanego fotografa Kamila Majdańskiego. Jej współorganizatorem była 3rd-half.com - agencja marketingu sportowego.
Więcej informacji: www.surgepolonia.pl
Lądek-Zdrój po powodzi: odbudowa i trudna droga do normalności [FOTO]
Lądek-Zdrój, malownicze miasteczko uzdrowiskowe na Dolnym Śląsku, zostało poważnie dotknięte przez niedawną powódź, która przyniosła ogromne zniszczenia.