Otwarcie świętowano hucznie razem z licznie przybyłymi gości, zapraszając ich do udziału w przygotowanych na tę okazję konkursach i zabawach.
Myśl przewodnia przyświecająca na każdym kroku sieci KiK – „atrakcyjna moda nie musi być droga” – spotyka się z dużym uznaniem klientów, podzielających tę dewizę. Ich przychylność i wsparcie stanowią natomiast o sile marki i pozwalają jej z powodzeniem się rozwijać. Kolejne sklepy w portofolio KiK świadczą o skutecznej strategii ekspansji, ale przede wszystkim popularności wśród klientów, którzy z entuzjazmem czekają na nowy sklep w swoim sąsiedztwie.
„Otwarcie setnego sklepu jest naszym wielkim sukcesem, z którego jesteśmy dumni. Udało się nam osiągnąć wyznaczone cele, kierując się przyjętymi założeniami oraz dbałością o jakość i wartości, których pragniemy się trzymać z każdym kolejnym rokiem działalności” – zaznacza Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK. – „Otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów od naszych klientów, którzy zgłaszają sugestie i dzielą się opiniami na naszym oficjalnym profilu Facebook, gdzie przebiega płynna komunikacja pomiędzy fanami i naszą siecią” – dodaje.
Setny lokal pod szyldem marki KiK mieści się w Galerii Myślenickiej przy ul. Słonecznej 2E. Czynny jest przez cały tydzień, umożliwiając klientom dokonywanie zakupów w dogodnym czasie. Wnętrze sklepu zaaranżowano zgodnie ze standardami wizerunku KiK, tworząc komfortowe warunki odwiedzającym go klientom.
Jak mówi Mariusz Kulik – „Wybór Galerii Myślenickiej na nową lokalizację, w jakiej mieści się sklep KiK był przemyślany i spełnił nasze oczekiwania. Centrum może się pochwalić obecnością wielu uznanych marek, liczymy, że nasz sklep przyciągnie wielu klientów” i zapowiada – „Otwarcie setnego sklepu to pewien etap w naszej strategii rozwoju. Mamy ambitne plany, chcemy bowiem otworzyć jeszcze do 500 sklepów i wierzymy, że na przestrzeni kilku lat uda nam się zrealizować te aspiracje”.