Warszawska Szkoła Reklamy wraz z Centrum Kreatywności Targowa zapraszają na wystawę pt. „Śladami PrzeKota” oraz cykl bezpłatnych warsztatów kreatywnych, które będą towarzyszyć ekspozycji. Wernisaż wystawy odbędzie się 27 marca 2018 r. (wtorek) o godzinie 17:30 w Centrum Kreatywności przy ul. Targowej 56 w Warszawie.
O wydarzeniu
Międzysemestralna ekspozycja poświęcona jest w całości młodym talentom – najlepszym z najlepszych wśród Słuchaczy i Studentów Warszawskiej Szkoły Reklamy i działającej w jej ramach Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCh. Odwiedzający poznają sylwetki i twórczość młodych artystów, którzy łączą swoje talenty z wymaganiami branży reklamowej i medialnej oraz którzy swoje pasje rozwijają w szkole a po jej zakończeniu przekuwają je w sukces zawodowy.
To czego można się spodziewać po młodych artystach to nietuzinkowe spojrzenie na świat, kreatywność z „pazurem” i mnóstwo wrażeń estetycznych związanych ze specjalizacjami w szkole: fotografią, filmem, grafiką, wizażem, animacją, multimediami, projektowaniem reklam oraz z dziedzinami pokrewnymi.
Co na Was czeka?
„PrzeKotem” zbliżającej się wystawy będzie Daniel Szwejkowski – absolwent WSR, animator, grafik, filmowiec, performer. Mimo młodego wieku zdążył ugruntować swoją pozycję w branży, pracował m.in. dla: TVN, TVP Historia, Universal Music Polska, Sony Music Poland, BZWBK, HSBC, Egmont, BDO, RWE, Trend Micro, Warta. Został laureatem Grand Prix na „World Media Festival” w Hamburgu – nagrodę zdobył za efekty specjalne do serialu internetowego pt. „2020 The Series”. Podczas ekspozycji Daniel zaprezentuje kilka prac z dziedzin użytkowych, będą to reklamy, filmy, animacje oraz czołówki.
Dodatkową wartością wystawy będą bezpłatne warsztaty. Dzięki zaangażowaniu CK Targowa w rozwój sektora kreatywnego odbędzie się pięć aż pięć różnych spotkań:
- „Od smartphona do RED'a" - warsztaty filmowe (28 marca 2018 r., godz. 17:00 -20:00)
- „Jak Cię widzą?” – warsztaty wizażu (28 marca 2018 r., godz. 17:00 – 20:00)
- „Światło w portrecie" - podstawy fotografii studyjnej (4 kwietnia 2018 r., godz. 17:00 – 20:00)
- „W teatrze życia codziennego" - autoprezentacja i wystąpienia publiczne (5 kwietnia 2018 r., godz. 12:00 – 15:30)
- „Od produktu do sloganu” - kreacja, strategia, reklama (6 kwietnia 2018 r., godz. 12:00 – 15:30)
Jak wziąć udział?
Zajęcia dedykowane są dla osób w wieku 16-25 lat. Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenia mailowe na adres: marketing@szkolareklamy.pl (najpóźniej na dwa dni przed zajęciami). Prosimy podać w tytule nazwę warsztatu, a w treści imię i nazwisko oraz numer kontaktowy
Plakat wydarzenia
Zapraszamy!