Newsello.pl

„Śladami PrzeKota” – warszawski festiwal kreatywności

Już w przyszłym tygodniu, Będziecie mieli okazję zobaczyć wyjątkową wystawę i wziąć udział w kreatywnych warsztatach, dzięki którym branża medialna i reklamowa nie będą już miały przed wami tajemnic!
„Śladami PrzeKota” – warszawski festiwal kreatywności [fot. materiały prasowe]
„Śladami PrzeKota” – warszawski festiwal kreatywności [fot. materiały prasowe]

Warszawska Szkoła Reklamy wraz z Centrum Kreatywności Targowa zapraszają na wystawę pt. „Śladami PrzeKota” oraz cykl bezpłatnych warsztatów kreatywnych, które będą towarzyszyć ekspozycji. Wernisaż wystawy odbędzie się 27 marca 2018 r. (wtorek) o godzinie 17:30 w Centrum Kreatywności przy ul. Targowej 56 w Warszawie.

O wydarzeniu

Międzysemestralna ekspozycja poświęcona jest w całości młodym talentom – najlepszym z najlepszych wśród Słuchaczy i Studentów Warszawskiej Szkoły Reklamy i działającej w jej ramach Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCh. Odwiedzający poznają sylwetki i twórczość młodych artystów, którzy łączą swoje talenty z wymaganiami branży reklamowej i medialnej oraz którzy swoje pasje rozwijają w szkole a po jej zakończeniu przekuwają je w sukces zawodowy.

To czego można się spodziewać po młodych artystach to nietuzinkowe spojrzenie na świat, kreatywność z „pazurem” i mnóstwo wrażeń estetycznych związanych ze specjalizacjami w szkole: fotografią, filmem, grafiką, wizażem, animacją, multimediami, projektowaniem reklam oraz z dziedzinami pokrewnymi.

Co na Was czeka?

„PrzeKotem” zbliżającej się wystawy będzie Daniel Szwejkowski – absolwent WSR, animator, grafik, filmowiec, performer. Mimo młodego wieku zdążył ugruntować swoją pozycję w branży, pracował m.in. dla: TVN, TVP Historia, Universal Music Polska, Sony Music Poland, BZWBK, HSBC, Egmont, BDO, RWE, Trend Micro, Warta. Został laureatem Grand Prix na „World Media Festival” w Hamburgu – nagrodę zdobył za efekty specjalne do serialu internetowego pt. „2020 The Series”. Podczas ekspozycji Daniel zaprezentuje kilka prac z dziedzin użytkowych, będą to reklamy, filmy, animacje oraz czołówki.

Dodatkową wartością wystawy będą bezpłatne warsztaty. Dzięki zaangażowaniu CK Targowa w rozwój sektora kreatywnego odbędzie się pięć aż pięć różnych spotkań:

  • „Od smartphona do RED'a" - warsztaty filmowe (28 marca 2018 r., godz. 17:00 -20:00)
  • „Jak Cię widzą?” – warsztaty wizażu (28 marca 2018 r., godz. 17:00 – 20:00)
  • „Światło w portrecie" - podstawy fotografii studyjnej (4 kwietnia 2018 r., godz. 17:00 – 20:00)
  • „W teatrze życia codziennego" - autoprezentacja i wystąpienia publiczne (5 kwietnia 2018 r., godz. 12:00 – 15:30)
  • „Od produktu do sloganu” - kreacja, strategia, reklama (6 kwietnia 2018 r., godz. 12:00 – 15:30)

Jak wziąć udział?

Zajęcia dedykowane są dla osób w wieku 16-25 lat. Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenia mailowe na adres: marketing@szkolareklamy.pl (najpóźniej na dwa dni przed zajęciami). Prosimy podać w tytule nazwę warsztatu, a w treści imię i nazwisko oraz numer kontaktowy

Plakat wydarzenia

Zapraszamy!

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również