Święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne. Zatem nie mogą się one odbyć bez ketchupu! A jeśli szukamy najlepszego smaku wśród ketchupów, to wybór jest jeden – Kotlin! W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej Kotlin kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru.
Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerku, a ile na żeberkach? Właśnie na takie pytania odpowiada kampania marki Kotlin. Miłośnicy ketchupu sprawdzają jego zastosowanie bez ograniczeń, ciesząc się swoim ulubionym Smakiem nr 1 w Polsce!* Kampania emitowana jest w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Komunikacja w telewizji to nie wszystko, ponieważ trwa także świąteczna kampania Kotlina w internecie. Na stronie "ketchupy" marki Kotlin, jeszcze do 5 grudnia, trwa konkurs dla konsumentów na najlepsze mikołajowe grafiki, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody – modne słuchawki, Kotlinowe selfie sticki oraz zestawy produktów marki! Na portalu "durszlak”, z kolei odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się swoimi wyjątkowymi, ketchupowymi przepisami na „Smak nr 1”!
Zachęcamy do obejrzenia spotu reklamowego:
* Test produktu typu blind, zrealizowany wśród 807 konsumentów ketchupu w wieku 18-55 lat. Badanie przeprowadzono 01.2017 w miastach: Gdańsk, Toruń, Kielce, Lublin, Warszawa, Łódź, Poznań, Jasło. W badaniu testowano cztery najpopularniejsze marki ketchupów z wyłączeniem marek własnych sieci sklepów dyskontowych.