Wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej, której głównym elementem jest postać Wargorra to część procesu repozycjonowania marki E.Wedel. Po uruchomieniu komunikacji, kolejnym krokiem w procesie budowy odświeżonego wizerunku, jest modyfikacja opakowań produktów, która obejmie całe portfolio.
Głównym założeniem zmiany opakowań wszystkich wedlowskich produktów jest ich unowocześnienie, a także uspójnienie szaty graficznej. Jako pierwsze odmienione zostały tabliczki czekoladowe, czego efekt już teraz możemy zauważyć na półkach sklepowych. Całkowitej modyfikacji uległy: kolorystyka, układ graficzny oraz materiał, z którego wykonane są opakowania. Zamiast używanego dotychczas wedlowskiego ciemnego granatu, pojawił się jego jaśniejszy odcień. Na opakowaniach dodano nowocześniejsze grafiki: bardziej apetyczne wizualizacje produktów i oznaczenia (deskryptory) smaków, a same opisy zostały ułożone czytelniej i spójnie na wszystkich tabliczkach. Wykorzystywana do tej pory folia została zastąpiona folią matową z metalizą, która mieni się w zależności od tego pod jakim kątem pada na nią światło. Nowe opakowania z pewnością przyciągną wzrok kupujących przy sklepowej półce. Nowoczesny i innowacyjny projekt doskonale koresponduje z najwyższą jakością produktów.
Na tym jednak nie koniec zmian. Na nowych opakowaniach pojawia się bowiem odświeżony logotyp. Nie zapominamy o ponad 160-letniej tradycji Wedla, dlatego w logo, które jest charakterystycznym podpisem Emila Wedla, jednego z założycieli firmy, zdecydowaliśmy się powiększyć datę powstania przedsiębiorstwa – rok 1851, a także bardziej ją wyeksponować, umiejscawiając w lewym górnym rogu nad sygnaturą. Warto dodać, że podpis ten na słodyczach pojawił się w latach 60. XIX wieku jako przeciwdziałanie kopiowaniu wedlowskich słodyczy –komentuje Lech Borgosz, Kierownik Marki w firmie Wedel.
Repozycjonowanie, które rozpoczęło się w tym roku, ma na celu zainteresowanie marką młodszych konsumentów. Jest to grupa, dla której wizerunek jest bardzo ważny, dlatego Wedel postanowił wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Dzięki tym działaniom – nowej platformie komunikacyjnej i zmianie szaty graficznej opakowań – marka zacznie być kojarzona przede wszystkim z nowoczesnością. Opakowania w nowej wersji są także bardziej czytelne, dzięki czemu konsumenci z pewnością jeszcze chętniej będą sięgać po wedlowskie produkty i łatwiej będą mogli znaleźć swój ulubiony smak na sklepowych półkach.