Newsello.pl

Wedlowskie czekolady przechodzą prawdziwą rewolucję w swoim wyglądzie!

Nowocześnie i z połyskiem – nowe opakowania E.Wedel
Czekolada E. Wedel
Czekolada E. Wedel

Wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej, której głównym elementem jest postać Wargorra to część procesu repozycjonowania marki E.Wedel. Po uruchomieniu komunikacji, kolejnym krokiem w procesie budowy odświeżonego wizerunku, jest modyfikacja opakowań produktów, która obejmie całe portfolio.

Głównym założeniem zmiany opakowań wszystkich wedlowskich produktów jest ich unowocześnienie, a także uspójnienie szaty graficznej. Jako pierwsze odmienione zostały tabliczki czekoladowe, czego efekt już teraz możemy zauważyć na półkach sklepowych. Całkowitej modyfikacji uległy: kolorystyka, układ graficzny oraz materiał, z którego wykonane są opakowania. Zamiast używanego dotychczas wedlowskiego ciemnego granatu, pojawił się jego jaśniejszy odcień. Na opakowaniach dodano nowocześniejsze grafiki: bardziej apetyczne wizualizacje produktów i oznaczenia (deskryptory) smaków, a same opisy zostały ułożone czytelniej i spójnie na wszystkich tabliczkach. Wykorzystywana do tej pory folia została zastąpiona folią matową z metalizą, która mieni się w zależności od tego pod jakim kątem pada na nią światło. Nowe opakowania z pewnością przyciągną wzrok kupujących przy sklepowej półce. Nowoczesny i innowacyjny projekt doskonale koresponduje z najwyższą jakością produktów.

Na tym jednak nie koniec zmian. Na nowych opakowaniach pojawia się bowiem odświeżony logotyp. Nie zapominamy o ponad 160-letniej tradycji Wedla, dlatego w logo, które jest charakterystycznym podpisem Emila Wedla, jednego z założycieli firmy, zdecydowaliśmy się powiększyć datę powstania przedsiębiorstwa – rok 1851, a także bardziej ją wyeksponować, umiejscawiając w lewym górnym rogu nad sygnaturą. Warto dodać, że podpis ten na słodyczach pojawił się w latach 60. XIX wieku jako przeciwdziałanie kopiowaniu wedlowskich słodyczy –komentuje Lech Borgosz, Kierownik Marki w firmie Wedel.

Repozycjonowanie, które rozpoczęło się w tym roku, ma na celu zainteresowanie marką młodszych konsumentów. Jest to grupa, dla której wizerunek jest bardzo ważny, dlatego Wedel postanowił wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Dzięki tym działaniom – nowej platformie komunikacyjnej i zmianie szaty graficznej opakowań – marka zacznie być kojarzona przede wszystkim z nowoczesnością. Opakowania w nowej wersji są także bardziej czytelne, dzięki czemu konsumenci z pewnością jeszcze chętniej będą sięgać po wedlowskie produkty i łatwiej będą mogli znaleźć swój ulubiony smak na sklepowych półkach.

 

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Galerie zdjęć

Warto przeczytać

Zobacz również