Newsello.pl

Wojtek odnaleziony! #polskichlopak to kampania reklamowa Reserved

Wyjaśniła się tajemnica bijącego popularność filmu o poszukiwaniach polskiego chłopaka przez zagraniczną dziewczynę. Akcja okazała się inauguracją kampanii reklamowej RESERVED #polskichlopak.
#polskichlopak RESERVED
#polskichlopak RESERVED

W miniony weekend polski internet zdominował film „HELP! HELP! POLISH BOY WANTED! :)”. W viralu egzotyczna piękność prosi internautów o pomoc w odnalezieniu polskiego chłopaka, który zawrócił jej w głowie. Film w ciągu dwóch dni został wyświetlony ponad milion razy, co dało mu pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych video w Polsce na kanale YouTube. Materiał w błyskawiczny sposób zawładnął Facebookiem, a temat poszukiwania Wojtka odbił się szerokim echem w polskich mediach (Wirtualna Polska, Teleexpress, Polsat News, Wprost.pl, Gazeta.pl, Pudelek.pl, Glamour.pl etc.), jak również zdobył zainteresowanie najpopularniejszych w Polsce Youtuberów - Rezigiusza i Poszukiwacza.

Kampanię promuje klip “RESERVED loves #polskichlopak”. Wystąpiła w nim modelka znana z virala oraz bijący popularność na całym świecie amerykański zespół brass bandowy z Nowego Orleanu –  The Hot 8 Brass Band, który na swym koncie ma nominacje do nagrody Grammy. Całość produkcji została zrealizowana w Nowym Orleanie oraz w Warszawie, a reżyserami filmu jest duet Państwo Rodzeństwo.

RESERVED znane z zatrudniania do swoich kampanii gwiazd światowego formatu (m.in. Georgia May Jagger, Jerry Hall, Brooklyn Beckham) i najsłynniejszych top modelek (m.in. Sasha Pivovarova, Freja Beha) tym razem stawia na… #polskichchlopakow! Przez najbliższy sezon marka będzie pokazywać znanych i nieznanych, ale zawsze wyjątkowych polskich chłopaków, odnoszących sukcesy, mających świetny styl i ciekawe pasje.

Przez kolejne miesiące w mediach pojawi się szereg sesji, video, konkursów, działań ambientowych i online promujących kolekcje męskie RESERVED oraz #polskiegochlopaka. Celem akcji jest również silne zaakcentowanie obecności marki w online, stąd każda z kampanii będzie promowana na profilach Social Media RESERVED: Facebooku, Instagramie, YouTubie.

Autorem kreacji, produkcji oraz działań PR jest agencja Warsaw Creatives.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również